26 Ocak 2016 Salı

Makale Dünyası

Son üç haftadır bilimsel düzeyde olan makaleler yazıyorum. Elimden geldiğince kullanıcıların sorularına, onların anlayacağı şekillerde cevapla vermeye çalışıyorum. Ancak işlerimin yoğunluğu nedeniyle burasıyla fazla ilgilenemiyorum. Elimde şuan 9 civarı proje var ve ben her biri ile o gün içerisinde ilgilenmek zorundayım. Sadece ilgilenmek de yetmiyor çünkü o 9 yer ile ilgilenmek kadar onlarla ilintili olan bir sürü şey ile ilgilenmek zorundayım.

Bugün ise bu kadar işin arasında makale dünyası diye sayıklayıp durdum :) Google Scholar manyağı oldum gibi bir durum söz konusu, e yapacağım bilemiyorum. Bu sayıklamalardan sonra hemen domain arayışlarına giriştim ancak makale dünyası adresinin hem com, hem de org uzantılarının alındığını görünce üzüldüm. Fakat bu üzüntüm o kadar fazla değildi çünkü Türkçe karakter bulunuyordu.

Makale Dünyası Thesole.org
Makale Dünyası Başlangıç İçin Küçük Bir İpucu


Daha fazla yazıyı uzatıp daha fazla saçmalamasam iyi olacak gibi görünüyor. Saat gecenin bir buçuğuna gidiyor, bugün 27 ocak ve ben bu yazıyı yazmaya çalışıyorum, sizce de bazen bazı şeyler çok saçma değil mi?

Yazının son kısmında makale yazarı aradığımı da dipnot düşeyim, belki birine kısmet olur. Bu arada birkaç sene öncede rüyamda makale dünyası nedir diye soruluyordu ve ben bir türlü cevap veremiyordum. Bence bunu düşünmem ve sürekli aklıma gelmesi pek hayra alamet bir durum değil gibi görünüyor. Her neyse bilimsel makale yazabilecek kişiler iletişim kısmından veya yorum kısmından bana ulaşabilir, birkaç siteyi ona devrederim.

Makale Dünyası hakkında daha fazla bilgi için Google 'da Arama yapabilirsiniz.

7 yorum

avatar

Makale yazmak kolay bir iş değil sonuçta bir değil iki değil sürekli ara ara yazmalısınız ve sürekli farklı bir şey üzerine yazmak aynı zamanda okuyucuyu sıkmamak gerekiyor bir nevi sanat bu. İlgilendiğiniz konularda yazmak her zaman yardımcı olur işiniz zor..

avatar

makale var makale var aslında gerçek makale yazı yazmak değil bir şeyi üzerinde araştırma ve sonuca ulaşarak belirtilen anlam ifade eden yazı özellikle bilimsel makaleler

avatar

bende kendi web sitem için oldukça çok makale yazdırdım. web sitesi projeniz sonuçlanırsa ilk bilgiyi ben almak istiyorum ve makale yazdırmak istiyorum.

avatar

Öncelikle belirtmek istiyorum ki makale işi hiç kolay bir iş değil. Ama siz gerçekten bu işi çok iyi bir şekilde beceriyorsunuz. Ben makalelerinizi ilgi ve keyifle okuyorum, başarılar.

avatar

Yazdığınız makaleler çok sıradışı ve ilgi çekici şeyler. Bende makalelerinizi ilgiyle takip ediyor ve beğeniyorum. Umarım devam ettirirsiniz bunları sürekli. Sizin gibi kalemlere ihtiyacımız var. Tekdüze yazılardan kurtulmak lazım artık...

avatar

sitedeki makaleleriniz özenle ve özgün oldugu için öncelikle tebrik ederim sizi ama alternatif seçeneklere de bakabilirsiniz. makalediyari, makaleevi, makalesepeti, makaledukkani vb. gibi :)

avatar

Makale yazmak kolay bir iş değil zaman zaman sıkılınca bende yazayım diyorum ama bir türlü beceremiyorum sizde bir yetenek var ki yazıyorsunuz bizde sıkılmadan okuyoruz..

Back To Top